Monday, February 7, 2011

Sofea sekarang...

Update pasal Sofea lagi. Tapi bukan yang monthly update tu. Random pic Sofea je.

Sofea ready nak pegi jalan. Beg yang maksu beli kat Singapore tak boleh tinggal. Terima kasih maksu! Termasuklah dia punya 'baby'. Sampai pinggan sudu pun dia nak bawa.

Ni kat playland Boulevard. Masih pakai beg dengan peluk 'baby' lagi...

Pastu.."Malaslah mama, mama peganglah. Susah Sofea nak lari-lari." Ni agaknya yang dia nak cakap kalo dah boleh cakap. Hakikatnya, nampak je slide, bukak beg, campak beg ngan 'baby' kat aku. Hehehe...

"Hoorrayyy!!! Papa takde pun tak apa. Mama bole bawak Sofea main kat playland. " Lepas tu, esoknya aku terus sakit pinggang, muntah 2 kali, hilang selera makan. Penat mendukung Sofea bila mood dia taknak jalan sendiri. Aku bawak Sofea gi playland sementara menunggu En hubby sampai airport Kuching.

Berangan menjadi cashier sementara tunggu papa solat Jumaat kat Poppies.

"Ada gaya tak mama?"

Chakkk!!

Sofea tengah khusyuk buat homework.

Nampak gaya pegang crayon tu tak macam mama. Sofea right handed. Mama left handed.

"Tapi gaya Sofea buat kerja sambil meniarap sama macam mama kan atuk kan?"


3 comments:

nieda said...

comel sofea...tak sangka flight parets sama. kalau tidak boleh jumpa kan..hehe

hikmah* said...

gambar first sgt gewdix! geramnya!

Moments to Remember said...

nieda, kalo jumpa pun awak tak kenal saya pun. saya hanyalah silent reader awak...

hikmah, itu style senyum sofea bila bergambar...