Saturday, February 26, 2011

Asthma/ COPD Forum 2011

Sekarang aku dekat KLIA. Tunggu waktu nak boarding ke Kuching. Datang KL semalam untuk Asthma/ COPD Forum 2011 di Hotel Le Meridien. Thanks to ***** for this sponsorship. Dapatlah aku jumpa parents and adik lelaki yang nak balik Miri hari ni.

Bukan tu je. Dapat aku shopping kat sini....

Sogo warehouse sale. Borong banyak barang. Kalo tak pikir kena naik flight balik Kuching, memang lagi banyak shoppingnya.

Lepas tu, dapat gak duduk 1 night kat sini....

5 star hotel.

Selamat bagi bilik yg ada 2 single bed. 1 bed aku dan emak. Another bed, adik dan abah. Muat tau!

View from my room. Nampak cam best je nak swimming. Tapi sebab aku tak bawak Sofea ngan husband, cam takde passion nak bersuka ria mandi swimming pool.

Posing dengan emak. Are we look alike?

My family yang sudi temankan aku tidur kat hotel ni. Kalo sorang-sorang, memanglah bosan....

Bersama Hj Malek (my bos masa dekat Hospital Melaka) and Miss Tan (geng attachment MTAC Respiratory)

So far, this forum is very informative dan bagus untuk aku refresh balik tentang asthma dan COPD management. First time aku tinggalkan family kat Kuching for course. Alhamdulillah, semuanya ok. Sebab sekarang dah ade maid. Nanti aku update pasal maid dalam entry lain ok.

No comments: