Saturday, May 9, 2009

Aku sudah pulang....

Finally aku dah dekat Melaka untuk deliver my baby. Tinggal 3 minggu je lagi. Skarang ni mmg dah x de mood untuk kerja eventhough aku tahu aku kena kerja kat Hospital Melaka 2 weeks before due. Hopefully diorang bg kerja senang je untuk aku yg tgh sarat mcm packing2 ubat, duduk2 bagi kaunseling. Hehehe...

Bawah ni aku share sket gambar aku nak balik Melaka.

Ade tertera MEDA kat bahagian remarks. Tu maksudnya aku penumpang yg special dan perlu dapat layanan khas..... Kitorang datang airport awal sebab my hubby pun kena naik flight utk ke KK for kursus. Same day plak. Lepak dekat Starbuck utk dpt kerusi empuk.


Ni lah kot layanan khasnya. Org lain makan satu kotak, aku makan 3 kotak. Org lain makan 1 paket kacang, aku makan 10 paket kacang. Nama pun eat for two. Dapat plak pillow & blanket tanpa diminta2. Best! Masa aku 34 weeks ada naik flight gak utk ke KL. Tp AIR ASIA lah. Minta bantal kecik dr stewardess tu. Tp x dapat sebab kalo nak kena beli dari diorang. Hampeh tul. So kat sini aku nak promote, naiklah MAS for better service. MH for Malaysia Hospitality.

No comments: