Thursday, August 28, 2008

bertemu dan berpisah

"bertemu dan berpisah adat manusia biasa
hilang di mata tapi di hati jgn lupa"

lirik lagu ni cam sinonim je untuk aku skarang. mcm x percaya...aku dah nak tinggalkan parents, kawan2 & juga Hosp Melaka (HM) demi husband ku yg bertugas di Sarawak...sedih ade...gembira pun ade...sedih sbb pasni dah jauh ngan korang...dah x pat nak pegi kenduri2 kawen sedara, member-member...x pat join re-union...huaaa...pendek kata, aku bakal terasing....walaupun camtu, aku happy sbb finally aku dah dpt bersame ngan abang sayang..hehehe..

hari ni cuti tp still singgah HM untuk jamuan meraikan perpisahan aku dan bakal2 FRP....ni le peluang nak bermaaf-maafan...mmg byk kesah aku kat sini...dari praktikal, prp sampai frp dekat sini...
gambar mase praktikal...april 2006

gambar skarang..dengan staff 4-3......

aku, Hj. Malek (Tok Guru) dan saguhati dari farmasi HM...terima kasih ye...

jamuan prp + perpisahan aku...eh..eh, kek coklat tu nampak sedap je..

chia wei dan zainora...bakal meneruskan perjuangan aku...

bersama emak (tetamu khas)...huaaa..pasni x pat makan sama2 dekat hospital

kak ada, kak wardati (rakan sebilik) dan kak jan

bersama tdm pharmacist, kak ana, kak yam dan juga areen

chang ven yee...terima kasih selalu ganti aku time aku cuti

after jamuan, aku sibuk dengan pembungkusan barang2 tuk di bawa naik kapal...punyelah banyak barang nak kemas, sampai x sempat nak ambil gambar...orang yg bungkus barang aku cam x percaya je...pindah sorang, tp sampai 22 kotak...agaknya bila balik sini jadi 50 kotak plak...

No comments: