Wednesday, July 27, 2011

Bilik menyusu tempat kerja saya

Alhamdulillah, aku dah mula kerja kat tempat baru. Tak kekok dengan tempat kerja baru sebab aku memang dah pernah kerja sini before pindah Sarawak. So kebanyakan staf dah kenal, environment kerja pun dah biasa. Satu benda je yang tak biasa. Pump susu semasa kerja. Maklumlah, sebelum ni belum kahwin tapi sekarang dah ade anak.

First week kerja, merata-rata aku pam. Mostly dekat surau. Terpaksa merata sebab nak cari port selesa. Tapi bila dah kat surau mengganggu orang solat sebab pam aku bising. Finally aku dapat port baik. Dekat plak ngan tempat aku kerja. Yeay!!!











Dalam bilik dah macam office plak sebab bilik ni digunakan oleh Sister. Agak penyalahgunaan lah jugak sebab bilik kena kunci sentiasa supaya barang dlm bilik tak hilang. So, public nak guna tak boleh. Setiap kali nak pam je kena minta kunci kat Sister. Nak kena complain ni....


Ni dia budak yang kuat susu. Sepanjang aku gi kerja, Diana minum 6 botol. Kalo lapar, 2 jari tu lah yang dia nyonyot.


Not like her sister, Diana tak kisah minum dalam botol dan tak perlu botol yang mahal-mahal macam tommee tippee. Save duit aku. Hehehe....

Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: