Tuesday, April 5, 2011

Random Picture

Salam semua...Mood untuk update rojak je... Skang terlalu busy sebab tengah Audit di tempat kerja dan sibuk menyerahkan tugas kepada pengganti bila aku maternity leave nanti. Tinggal lagi 8 hari je aku kena kerja. 18/4 dah start maternity leave sampailah 16/7. Awal-awal aku dah apply cuti bersalin 2 minggu sebelum due date selama 90 hari. Hoorraayyy!!!

Just nak letak random picture untuk update kali ini.

Angah (adik ipar) bersama tunangnya yang datang melawat kami di Kuching 2 minggu lalu. Terima kasih sudi melawat kami. Lain kali boleh datang lagi.

Kantoi...Cik Sofea yang dah pandai nak capai itu ini kalo pegi kedai. Ni masa shopping barang yang dipesan oleh orang semenanjung kat Waterfront.

Cubaan untuk ambil gambar sefamili di waterfront. Gambar kenang-kenangan di Kuching before dapat pindah semenanjung. Tapi, susah betul Cik Sofea ni nak posing depan kamera.

See...cubaan masih gagal. Sofea tak pandang kamera pun. Sibuk nak bagi ikan makan roti. Ni gambar last Saturday tau. Aku sangatlah besar pada 36weeks pregnant.

Anak dan bapak sangatlah happy...Lain kali bole datang sini bagi ikan makan lagi.

Anak dara aku dah besar rupanya. Tak sangka dah nak jadi kaklong tak lama lagi

Memang sangat excited kalo dapat tengok orang bersenam robik. Dia pun terikut-ikut sekali. Lepas ni kalo kita dah pindah Melaka, setiap weekend mama bawak pergi Bkt Serindit kay....

Sofea sanggup taknak balik sebab sibuk kutip batu tepi jalan. Tak tahulah apa yang menarik sangat tu.....

Nak balik jugak akhirnya lepas puas dipujuk oleh Kak Ida. Aku ugut nak tinggalkan dia pun tak jalan gak. Lagi Cik Sofea ni lambai "babai babai" kat aku adelah...

Akhir sekali, gambar penutup....

Selamat Pengantin Baru kepada pasangan Rozy dan Wahab. Rozy orang KL dan Wahab orang Kuching. Dua dua aku punya officemate. Cuma baru2 ni Rozy dah pindah ke Hospital Bau. Semoga kekal hingga ke anak cucu ye......

p/s: Maaflah kalo gambar diupdate memang rojak habis. Fikiran sedang celaru, jadi gambar yang di upload pun ikut celaru jugak. Hehehe....

3 comments:

Rose said...

Salam. Bila nak pindah melaka? Sofea dah tak datang nursery kan. Sheraz mesti rindu sofea hehe.

Moments to Remember said...

maybe bulan 7. ha'a. dah tak pegi nursery lg. sofea mcm rindu nursery. hari2 dia menangis time kitorang nk pegi keja.

Rose said...

Kesian sofea. Sure she does.