Sunday, April 17, 2011

Hari terakhir di SGH.....

Before my 90 days maternity leave. And InsyaAllah, before pindah ke Semenanjung semula. Esok aku dah bercuti untuk menunggu hari. Terima kasih semua! 2 tahun setengah yang penuh kenangan. Ada suka dan duka dan macam-macam cerita. Yang paling penting, kinek tuk kamek dah pandei klaka bahasa Sarawak. Nang sik banyak. Bolehlah sikit-sikit. Harap-harap lepas tuk masih ingat lagik. Hehehehe......

Kek yang tak seberapa. Masa last day dekat Hosp Melaka dulu buat kek sendiri. Sekarang buat kat SR je...Nampak beno pemalasnya sekarang.

Potong kek sambil cuba menunjukkan perut 38 minggu. Macam tak nampak sangat pulak. Pandai baju ni cover.

Antara member yang sudi meneman aku potong kek. Macamlah birthday. Beria-ia plak......

Ivy Chong. Thanx sebab sudi terima portfolio saya.

Laura. Penjaga waiting time yang sangat berkaliber. Thanx sebab because of you kami dapat makan KFC free lagi.

Kak Foo, penggemar sambal ayam penyet dan Kak Asma yang dah memenuhi tekak mengidam aku. Terima kasih sebab bersusah payah dapatkan buah rambutan walaupun bukan musim rambutan.

Entry ni dah macam betul-betullah aku akan pindah balik semenanjung. Padahal aku belum dapat surat pindah ye. Meeting pindah dekat Bahagian Farmasi pun belum lagi. Saja je nak confident dapat pindah. Harap-harap aku punya permohonan pindah tu diluluskan. Amin.....

2 comments:

Hada Masayu said...

zura dh pindah nnt bitau eh..hehe

Moments to Remember said...

ok, no problem. nanti aku announce...