Tuesday, November 10, 2009

Hasil hari ini

Hari ni 1st time periksa PTK. Tahu pasal exam ni pun last2 minute. Lagi 1 minggu baru gi cek nama. Tup-tup ade plak dalam list PTK. Mula-mula dapat surat kata tak layak sebab lum confirm lagi sebab borang confirm diperap oleh kerani dengan jayanya. Penat-penat je hantar before maternity leave tau.

Exam pagi tadi oklah. Goreng je sesedap rasa. Lama gak exam. 2 1/2 hours for 5 questions. Kul 12 tgh hari baru habis. Larilah jugak rutin pam hari ni. Biasenya pam pukul 9.30 pagi for morning session. Hari ni kul 12.30 tgh hari. So hasilnya agak membanggakan. Lebih bangga dari jawab exam. Hehehe.....

10 oz for 10 minutes.

Alhamdulillah, rezeki untuk Sofea masih ade. Lagi 1 minggu lebih Sofea 6 bulan. At least aku berjaya fully breastfeed for 6 months. Hopefully dapat diteruskan untuk 1 tahun dan seterusnya 2 tahun. Amiin..... Memang banyak cabaran sepanjang 4 bulan pam dekat tempat kerja. Especially aku ni agak mobile masa kerja. Kejap kat wad, kejap kat farmasi satelit, kejap kat in patient pharmacy. So asal boleh je tempat pam. Mana2 tempat yg sesuai aku pam. Bawak beg pam ke hulu ke hilir. Sampai ramai gak yang tanya aku bawak banyak duit ke dalam beg sampai gi mana-mana angkut. Hehehehe.... Aku harap sangat ade new mom lain yang join aktiviti pam mengepam ni. Baru lah bersemangat sket. Korang yang pam kat tempat kerja ade geng tak???

5 comments:

Unknown said...

zuera!byknye susu koo..jeles!aku pam 40 minit dptla 4oz. tp Alhamdulillah still cukup,mmg cukup2 jela utk muizz.takde nak stok2 dah. akupun sedey gak..xde geng, salu pam sorg2 je

Moments to Remember said...

Tulah pasal maisun. Kalo ade geng bolelah discuss2 pasal ape2 problem breastfeed kan. Kat sini bagi bm semata2 kat anak tanpa susu tepung cam satu benda pelik. Diorang rasa kesian kat aku adelah sebab anak tak pandai nak minum susu botol. Ish..ish..Aku masih semangat sket sbb ade sorang je member chinese dr semenanjung yg pam mcm aku tp x pernah lah pam sesama. Anak die nak dekat setahun. Lepas 1 tahun ni dia nak stop sbb malas. Harap2 aku ttp rajin.

Hada Masayu said...

keep up!!! :)

Azureen Azlan said...

alamak. dah update link nampak. habis la nnt abah clickkk! hu. takut mokcik pokcik semua singgah ;p

Moments to Remember said...

hehehe..mmg tu le tujuan sebenar kaklong. habisler ko. kena buat entry yang lebih berfaedah pas ni.