Friday, July 10, 2009

Majlis Potong Jambul

Alhamdulillah, majlis potong jambul untuk Sofea selamat dilaksanakan di rumah keluarga mertua di Banting pada Sabtu lepas. Walaupun hubby dekat Kuching dan baru je balik 1 week before majlis tu, dia gagahkan juga untuk balik sekali lagi. Macam dekat je Kuching - KL eh. Tiap2 minggu balik.

Actually majlis ni agak mengejut. Tak plan pun nak buat dlm masa terdekat ni. Ingatkan nak sekalikan dengan majlis aqiqah pada Hari Raya nanti. Memandangkan atuk neneknya di Banting dah sgt rindukan cucu, dia terus buatkan majlis potong jambul ni supaya leh kumpulkan sedara mara sekali. Aku dan Sofea plak dah nak balik Kuching next week. Ni jelah masanya.

Kat Banting hanya majlis potong jambul. Bila balik Melaka baru cukur rambut. Oleh kerana aku mmg kurang berani bermain dengan pisau cukur, emak aku yg cukurkan rambut Sofea. Inilah hasilnya....

2 in 1. Sambil bercukur sambil menyusu

Saya sudah botak. Comel tak saya?

2 comments:

hikmah* said...

awak tetap chomel, sofea!

Ernie Khairina said...

zura, tahniah! salam kat sofea (ayunye nama..nanti mesti ramai ngorat =P )