Saturday, November 26, 2011

Birthday celebration

Tahun ni celebrate awal. 19hb instead of 23hb. Time tu je semua adik beradik aku ada. Tapi 23hb pun celebrate lagi. Kali ni mak yang masak sempena birthday aku dan menyambut ulang tahun abah bekerja yang 30 tahun. Ya, genap 1 tahun abah kerja aku pun dilahirkan. So setiap tahun jugaklah kami celebrate sama-sama. Thanx kepada semua yang wish, abang yg bagi surprise sejambak bunga dan belanja makan ikan bakar, mak yang masak nasi carrot daging beriani, abah yang belanja makan ayamas, ani yang bagi buku masak Jamie Oliver, azmir yang belanja kek Baskin Robin dan Ween yang bagi shower gel Bodyshop. Love you all!


Celebrate dekat restoran Windmill. Jadi makan western food. Chicken and lamb. Nyum nyum...


Sofea dan Diana memang excited tengok kek.


Konpius, siapa punya birthday ni?


Wajib! Suap-suap kek.


Abah ngan mak. Memang pakat pakai hitam ke?


Ween dan Ani. Macam sebaya korang ni eh.


Hubby dan azmir.


Ni masa celebrate kat rumah mak pada 23hb tu. Macam-macam mak masak.


Nasi carrot. Sedap. Sofea pun suka.

Gambar masa kat rumah tak banyak sebab busy makan.

Tahun ni last umur aku berpangkalkan 2. Next year dah masuk 30-an. Cepatnya masa berlalu. Rasa macam belum matang dalam banyak perkara. Azam aku adalah untuk mematangkan diri supaya sesuai dengan usia. Takkan nak berperangai budak-budak lagi. Muka budak takpe. Tu namanya awet muda. Hehehe...

No comments: