Monday, October 24, 2011

Selamat Pengantin Baru Daus & Nur

Ini kisah pengantin yang dah tak berapa baru jugak. Nikah raya keempat. Majlis rumah lelaki serentak dengan majlis adik ipar aku. Hari yang sama. So, hubby jadi orang kuat rumah mak dia, aku jadi orang kuat rumah makcik aku. Eh, lupa nak bagitau yang Daus ni sepupu. Rumah selang 2 rumah je ngan rumah aku. Jadi rumah aku ni jadi dapur untuk masak lauk kenduri.


Belakang rumah-tempat masak.


Tepi rumah - tempat ready makanan vip.


Depan rumah - tempat letak makanan dah siap. Bos dia yang baju kuning belang2, Hj Modad. Caterer ni sama macam time aku kahwin dulu. Sedap!


Khemah utama untuk pengantin makan beradab.


Paluan kompang dari yang kecik sampai yg besar.


Diana excited dengar bunyi kompang.


Sofea berkompang pakai tangan je.


Pelamin yang cantik


Bergambar dengan sebahagian adik beradik emak


Malam gi tengok pengantin bukak hadiah. Hadiah dari aku yg tak bersampul tu. Sempoi je.


Lampu tidur dari Sarawak je..hopefully suka lah ek.

No comments: